Im on öland bitch!

Sitter här med Ida K och diggar lite musik i Eriks stuga på öland. Erik själv vet nog inte om det, men det gör ingenting för jag tar mig friheten....
En hel dag i Kalmar gjorde inte min plånbok något gott alltså... men en hel del kläder fick jag med mig hem :D haha.

Ser fram emot en riktig brak helg!
C Yah!

Norrgatt.

Sitter i mammas lägenhet (som hon nu hyr ut, men hannah och camilla lånar innan den blir uthyrd på nytt)
och väntar på att hannah skall vakna :) klockan är iförsej tolv nu så jag ska nog väcka henne snart om hon inte vaknar av sig själv.
Jag ska iallafall möta upp en klasskompis från musikklassen på högstadiet som heter Elias :) Det ska bli riktigt kul, har inte setts på ett år!
Imorgon åker jag och Ida till Öland! Det skall verkligen bli roligt!
Så hon kommer in till stan klockan fem, sen ikväll blir det nog ut ! Ännu roligare.
Igår så såg jag och hannah på macbeth teatern. shakespear förfan. haha....
Den var bra :) det är tradition att kolla på romateatern med hannah varje sommar vettu!
men nu ska jag väcka hannah ;)
önska mig lycka!

Wisby

Lets go to wisby.

Snart skall jag och pappa åka till stånga och leta efter bankkortet som tillhör mig :) har inte fått tag i jacqline, men igår skulle hon lägga den i brevlådan eller hallen. så har jag tur så ligger det där.

Jag ska in till stan sen efter det med bussen. Jag och hannah skall nog ut, om vi inte ska på teater!
See you!


& några flera bilder!




mina ben ser tjockt skumma ut på denna bilden alltså haha!

vem var han som kuta in på toan med oss liksom haha?
eller var de vi som kuta in me han?....

bortglömda bilder från veckan........



Och nu kommer det bli ett jävla liv på alla för kommande bild, men jag bryr mig inte.

Inte full, flummar bara lite!


Visste ni om att man kan få stryk av lisebergs kaninen?



Förlåt, jag bara asgarvar varje gång jag ser den här bilden.


God morgon

Sitter med halsen helt igen svullen...
Det är egentligen meningen att jag ska vara påväg till stan nu, men blev inte så när jag kände mig alldels för yr i morse för att gå upp.
Ida ligger fortfarande och sover i min säng, och jag försöker få tag i pappa.

Anledningen till att jag är sjuk, är för att jag har festat för hååårt...
- Det har ju varit vecka 29, alltså stockholmsveckan här på gotland. Så Jag , Julia nygren, Ebba & Hannah har varit ute i stort sätt hela tiden från och med torsdagen till iförrgår!

Det kan man lugnt säga att det var hela stureplan som förflyttat sig till lilla visby & de flesta var nog rätt sponsrade av stureplansgrubben. Det var en jäkla massa pengar iallafall!
- And what else can i say? Im a golddigger!

Jag ska lägga upp lite bilder som kommer från Ebbas kamera. Men hon har inte lagt upp alla roliga bilder tyvärr. Sen finns det massa bilder på hannahs kamera men de bilderna kommer in i helgen då hon anländer i stockholm igen och kan ladda upp!

Genom Ebbas kontakter satt vi reserverat hela helgen.






Uppdaterat dåligt, förklaring:


pass me some energi!

det är så jag känner nu.
Jag ska orka en hel natt till... jag gick upp sex på morgonen igår, och somna typ tre - fyra i morse och sov till 9.... DÖÖÖÖÖÖR!
men men! i will make it :)
Det är bara sommar en gång om året!

4 timmars sleep typ?

Haha, ja ni. Det var länge sedan jag skrev något vettigt här??
- men jag kan sammanfatta det en annan gång . för nui är jag såtrött!
- skulle hjälpa kitte att dygna inatt för han skulle med en buss som går halv sex och sen vidare till halmstad. Så jag åkte dit och vi glodde säkert två filmer på sträck. först en jäkla zoombie film, sen farsan! haha fan vad jag älskar farsan!
- efter det skulle han fixa sin mp3 och då somnade jag, sen vaknade jag när han skulle sticka! HA EN TREVLIG RESA hahaha. jag kände mig så ondskefull när jag kunde sova kvar så satans skönt i hans säng medans han vandrade ut i gryningen mot bussen med en as stor väska.
man hörde typ hela vägen från lägenhetsdörren ner i trappuppgången "aj" med jämna mellanrum!

Nu på morgonen försökte jag lura i Adam, hans lägenhetspolare att jag hade fått låna kittes rum medans han var borta, dvs en månad. Sa att jag redan lagt min tandborste i badrummet och grejer. Det var meningen att skrämmas, men lyckades inte -.-

Aja, nu vill jag äta!

Ikväll ska jag till stan med hannah och dom :)
Man ska passa på medans hon är här!!

Dagens fråga

Är "fin kille" & "ROLIG kille" samma sak??
- fan vad lööjligt. en vacker dag så kommer jag få mitt jävla utbrått.

Strandad...

Sitter helt jävla strandad. Kan inte tänka ett skit,
jag vill ju ha tag i mamma men har ingen teleffon, jacs hemtelefon är cp så jag fattar ingenting, emmy och jac ligger och sover så jag kani nte fråga dom...... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅh vet inte ens om dom vet att jag är kvar! sitter ner i källarn i min ensamhet.
Inte har man ätit något idag heller. BRA linnea BRA!

Lau basar

Minns ni den här bilden som jag alltid lägger upp?


Den är iallafall tagen förra året vi skulle på Lau basar, en såkallad "fest" här på gotland.
- Vi satt hemma hos mig, men vi kom inte ifrån huset då det ösregnade och ÅSKADE.
efter ett tag lugnade det ner sig så man kunde sticka dit.

Ikväll är det Lau basar.
- Åskar det? JO.


TJAAA

Sitter i tompas rum och är skit trött!
- Jaha, sammanfatta kvällsatan... PRECIS som jag trodde ;D jac och emmy me sina män, winarve bröderna - jag kommer på efterkälke så dom går in och jag stannar utanför med mickan och marcooow nigga (kände inget behov av att betala mig in ikväll).
Men det var soft som fan! förutom att det var ett helvete att ta sig från bilen in till huset (vilket för en gångs skull inte berode på mig hihi).
Naaaj nu ska jag kika vidare.
PS. are hungri. DS.


PS. har jag berättat hur jävla bra vädret är här på gotland??? tropiskt!

"nega"

- aj garvar ihjäl mig när jac i morse visar mig låten "nega". sök nega på spotify så äre han som heter emileo som gjort den. jag menar, nega är neger på gotländska ni som inte vet det och emmy spelar alltid den när jag och kitte är i samma rum för dom anser att jag är blandras och han är en serbjävel :) haha inge rasistiska alls! ♥

För övrigt sitter vi och chillar en bärs innan vi kommer iväg till fide pubben :)
Det tråkiga är att emmy kommer hänga med sin babe hela natten och jacqline lika så! Själv kommer man gå ensam runt området för att man inte har ngot bättre för sig ;( neb de gör inge :D

lite efter

alla håleer på och fixar sig fför fullt. men inte jag naj:) för jag är lite efteer.

duschen

Naaaj snart blire duschen, sen ikväll fide!
- Är fortfarande hemma hos jac. Jac har deckat, tom käkar tårta, emmy duschar, kitte käkar macka .. så allt är väl som de ska ;) nyktert? vetifan asså!

Jackies birthday!

Igår vare som sagt jacqlines födelsedag :) Det va riktigt soft hela dagen, men jag kunde liksom inte sova natten innan av många anledningar så jag var sååå trött.
- Först på dagen var det jag, ida, bella och jackie - men senare på kvällen kom även Emmy - som liksom jackie väntade in petter och björn. Dom kom inte så lång tid efteråt.
vi käka grillat, sen följde vi med kitte och tom och badade i sigvalde. Eller jag ida och bella följde med (dom ända som stack ut från mängden då alla andra satt och gulligulla)
Efter det så chilla vi lite till hos jac, sen gick alla och la sig.
Thats the day.

men idag så kör vi antaglien på fidepubben ikväll även om det brukar suga. eller inte för min del, men för alla andras haha så vi får se :)

svingar iväg ångesten för ett tag!

För det är ju jacqlines födelsedag! 17 år babe ♥

Jag vaknade tididg idag även fast jag somnade sent :) Jag hade lite svårt för att sova igår, och ni som står mig närmast vet ju varför.
Men när jag vaknade idag, så kom jag på att jackie fuckie har sin birthday idag så jag taggade till :) I väntan på att kvinnan skulle vakna så var jag och duschade och diverse saker. Men nu har hon vaknat :)
Jag ska bara städa mitt rum och käka lite frulle sen koimmer jag till henne!
Sedan kommer dagen rulla på som fan!
Jag säger bara en sak, det är tur att den här dagen är just idag.


inte alltid lätt.

Kärleken kan vara så svår, men man gör allt för den - och det är jag glad för ♥

Hertisen

Nu skall jag och ida burna ner med mopparna till herta beach & äta lite glass plus hämta tennisracken :)
Vi ska nämligen spela tennis sen, och det är första gången för mig!
Alla säger det är skit kul så det ska jag testa :)
hej meddi

Hos Jacq

Hello :)
- Igår kväll var jag som sagt och badade med Jacqline, emmy, jacqs bror Tom och deras små kusiner :)
Efter det så åkte jag med Emmy hem och så slocknade vi för emmy jobbar idag.
Eftersom att Emmy jobbar så gick jag till Jacq... Nu ska vi laga pasta för det äter vi ALDRIG hehe.
Höres :)

Bada IGEN

Nu ska jag och emmy bada med vännar :)

kort sammanfattning av dagen (kommer närmre detaljer senare):
Stranden hela dagen
Äta en jävla massa pasta och falukörv
rida !
äta igen.
och nu bada ;)

Förlåt alla.

Iallafall alla som drabbas av min vrede idag. Jag är som en mamma som har sina barn på semester och är och har varit så orolig för dom att hon inte orkar göra något annat.
- Jag har inte sovit mycket de senaste dagarna och det börjar kännas, och jag har varit orolig i fem dagar, nu när jag kan slappna av så är jag arg på ALLT. höll på att slänga sönder hemtelefonen i väggen förut... jag hejdade mig.
Nu ska jag iaf till Ida och lätta upp sinnet :)
det gör man bäst genom att grilla burgers!

Ciao

Bränt mig på idas jävul....

När jag och Ida skulle åka och bada i sigvalde med hennes moppe.
När jag hoppade av la jag benet mot avgasröret så jag brände mig. Jag trodde inte det skulle bli så farligt, men nu har jag den galtigaste jävla blåsan som finns på benet. Emmy kräks typ varje gång hon ser den och alla andra garvar -.- jag gillar inte!

Glassigt!

Nu skall jag ut och sätta mig på terassen med choklad glass ;)
Jag har läängtat efter glass hela helgen :(
ÄNTLIGEN ♥


Mee todaaay :)


Naturell i ansiktet, shorts jag hade under klänningen igår och ett lite oversize linne från H&M.

Ikväll skall jag till Ida i när :)

Om fredags/igår.

Heeej alla :)
Var längesedan jag uppdaterade här klokt! (med det menar jag att jag har uppdaterat, men inte med så många meningar & inte med så värst bra sverige :D haha)

- Jag har haft en sån underbar tid men utslitande den här helgen :) jag har spenderat den med de bästa!
Som ni ser på bilderna under från i fredags gick det inte allt för hårt till, hehe. Vi satt där hos emmy väldigt länge och pratade om allt och alla. när alla kommit satte vi på party musik och dansa och sjöng på gräsmattan. När man kan dansa utomhus barfota då är det sommar!
Vi gick och checka läget på stångaspelen sedan, men det kostade att gå in på själva området så vi satte oss lite på campingen där jag träffade på många gamla klass kompisar och andra! Bla. Mickan :)
Becca, natha och hampus (hennes man) gick och sov hos Emmy så jag sov hos Jacqline istället :)

Nästa dag (igår) efter att ha sovit typ 4 timmar, hehe så hade Ida och Jacq vattenkrig på gräsmattan och jag tyckte att det såg så skönt ut eftersom det är så varmt ute att jag joinade dirren!
Efter drog vi till Emmy och hade picknick på gräsmattan :)
Vi kom på en bra låt om stångaspelen (haha, kommer upp på bloggen inom sinomtid!)
På kvällen åkte vi till Jacq igen och körde samma kväll som hos Emmy fast vid Jacq :)
Sen gick vi till stångaspelen typ klockan 23.00.
Alla splitrades haha, så det var bara jag Ida, Jacqs bror Tom & Kitte som var med varandra. Jag försökte planka in, men det behövdes inte sen då dom släppte in folk ändå.
Ida däremot hade redan kravlat sig över taggtråden och grejer (ni ska se hennes ben efter denna helgen haha) så det var ju lite tråkigt för henne ;) tänk er själva att ni kämpar somfan och är jätte stolta, så hade ni bara kunnat gå in vanliga vägen?

Kitte försökte pruta en korv - fail, så det blev lotter istället men man var tvungen att skrapa fram en tiger för att vinna och han skrapade bara elefanter (säger sig själv alltså) Sedan började Ida sabotera samhället (?) för att vi var tvugna att gå hela vägen tillbaka haha. Hon ställde bl.a en blomkruka på grannens trädgård och hängde en cykel på staketet. Fan va nöjd hon blev :)
Vi kom hem i sinom tid.

Det är svårt att sätta orden på kvällarna alltså. För antingen låter det vildare än det var, eller så låter det tråkigt.
Men det ända vi gjorde var att sitta i gräset chilla en öl och diskuterar världsliga saker. Allt från Serbien till min lilltå.


Pics från helgen!

Skriver mer om allt sen!
- här kommer bilderna ifrån grillkvällen hos emmy i fredags ♥

Becca, Jacq, Ida A och Ida K ;)


Bella & Emmy härmar en viss stockholms kille - de flesta skulle nog kunna gissa på vem haha!


schhkåål.. asså det är saft -.-


Men efter det bestämde sig Ida A och Emmy för en sväng på studsmattan!


Jacq försöker sig på en puss & Bella ser väldigt misstrogen ut :)


"TOMMY TYCKER OOOOM MIG O JAG VET ATT DE E SANT A A A "


Klapp klapp "welcome to the club now"


Jag & Ida A :) whats up with my eyes?

Jac

Sitter hos jac och softar hååårt!
Snart skall vi (anataglien) gå till stångaspelen. Kolla läget :) alltid trevligt.
Mamma har väl kommit till gotland nu så det är trevligt.
Hejdå

Stångaspelen?

Ja ni som bor här vet ju såklart att det är stångaspelen i helgen.
Men vi tjejer skall grilla och dricka hemma hos emmy som bor granne med hela spektaklet :) Så nu taggar vi med låten "välkummen till stångaspelen" HEHE. Det kommer bli 9 tjejer här :) Det ska bli underbart!!!
Mycket pics! Lovar jag :)

För övrigt så är min pojkvän i Amsterdam (?)
- Hör av dig när du ser detta, det är ganska omöjilgt att få tag i din telefon.

pöss :)


SAKNAR!!!!!!!

stånga

efter mitt senaste inlägg igår åkte  jag och papi och badade i ljugarn :) När jag kom hem så gjorde jag macaroner (ovanligt), sen skjutsade papi mig till Emmy :)
Vi köpte choklad och fikade på hennes terass med hennes kusiner från Stockholm - sedan kom Ida karlsson. Efter ett tag kom även Mickan! Första gången på över ett halvår jag träffar den tjejen! Vi tog mopparna (tyst) till sigvalde och badade :) Emmy tog sitt första dopp.........
Mickand bromsar tog fan i mej inte så vi höll på att dö x antal gånger.

Efter det åkte vi tillbaka till stånga, kvällen slutade med att vi fikade hos dahlboms (emmys andra familj typ) och somnade här framför en film!
Idag skall jag och Ida checka stångaspelen HEHE, sedan ikväll skall vi grilla hos emmy och dricka lite :)
Tills vidare!

"en liten gullig flipp" som Lab brukar säga - sedan senaste semestern @ Gotland.

Det var meningen att jag och emmy skulle ta bilder, men vart fan tog hon vägen??

observera att alla bilder är på skämt.


"evil blick"

"psykologblicken"

"say whaaat"

coolkille@PA


hahaha

Aaah, ni som säger att jag är en apa, haha - vadå jag förståår inte!!!



sist jag var här tror jag hahaha

Sola, collie buddz & risifrutti XL!

Det är min dag än så länge :)
- Men fan vad det är för varmt för att sola nu! Alltså, man behöver vara på stranden för att klara sig...
Jag kan ju ta mig till en strand, men det är pinsamt :o Jag hatar att vara 17! Man är ett år för gammal för att köra moppe (och då är 16 på gränsen alltså) och man är ett år för ung för att köra bil -.-
Det är därför jag kommer bli 10 gånger gladare än labben själv när han tar körkort :P


Klockan halv fem skall jag vara vid Emmy.

Internt.

Jag kan inte sova bara för det.
Jag kan inte äta bara för det.
Jag kan inte gråta, för då käns det som att jag inte är glad för din skull,
Men jag kan inte vara glad för jag förstår inte.
Allt för att jag är orolig.
Jag förstår inte...

Badat

Nu sitter jag hemma hos jac :) vi har varit och badat med hennes bror och hans vänner.
nu har jag näsan fylld med vatten och det gör ont!!!


Jacqline.

Aha, av någon anledning har min datas ljudkort slutat fungera (?) det har det gjort på Labbens dator också, man kan ju undra om vi är soulies eller inte ;)
Iallafall, har precis duschat och nu ska jag till Jacqline!
- Hon skall berätta allt om peace and love. Sen skall Emmy också berätta allt om peace and love :)

Hörs där ifrån!
Ciao

RIDA

Det gick att sola, men jag skippar det :)
Rida ska jag göra nu. Ciao!
Emmy, skriv på msn när du ser detta så svarar jag sen.

Sola.

Nu ska jag se om det går att sola. Det är soligt som fan, men blåser... Ska se på balkongen.
Ciao!

Gårdagen.

Igår blev jag som sagt bortglömd av mina päron.
- Jag fick en känsla av det när jag satt på båten. Att jag inte skulle bli hämtad, och jag hade ingen aning om vad jag skulle göra då! Jag har ju ingen mobil!

När jag gick av båten kollade jag åt alla håll efter någon som jag kände som skulle hämta mig, men jag såg ingen. Jag bor typ 6 mil ut på landet från visby, så jag kan inte gå eller cykla & jag kan inte ta bussen - dels för att det inte går någon och dels för att jag inte hade NÅGRA pengar och för att bussen inte går ända fram, så jag hade ändå inte kunnat ta mig hem från där bussen stanna!

Jag väntade och väntade, men ingen visade sig.
- Tillslut var jag tvungen att gå ur terminalen för dom skulle låsa, så jag satt ute i blåsten mitt i natten i kjol, linne och en liten kofta. Klockan kan ha varit 01.00 vid det här laget.
jag väntade en tjugo minuter till, ifall pappa bara blivit sen eller något. Men nej. Tillslut gick jag fram och frågade den enda andra passageraren från båten som inte åkt hem och fråga efter telefon. Jag fick låna den, ringde tre gånger, men inget svar... Det var liksom självklart att pappa sov! Och då fick jag bekräftat för mig att mamma inte hade pratat med honom. Så jag insåg att det inte var någon mening att vänta i hamnen.

Så jag tog min resväska och handväskan och började rulla den mot stan. Jag tog gatan förbi donnershus, och sedan backen upp förbi alla krogar och kränku där för er som bor på gotland, ni vet.
Vid det här laget var jag så jävla arg (tänk er själva att bli bortglömd av sina egna föräldrar, inte första gången heller) att jag kände för att slänga resväskan, handväskan och påsen med godis åt helvete! (godis var det enda jag hade råd att köpa på båten när jag var så hungrig att jag höll på att döl),

Det var just då, när jag var som surast, som en jävla äcklig Stockholmarbrat (det är almedalsveckan, ni som vet vad det är) sitter vid en uteservering på en pub med sina vänner. Hela visby är täckt av kullerstenar, och jag rullade min väska upp för backen. Han stoppar mig så jag stannar och undrar vafan är frågan om.
Han: - Det är sånt där som stör oss!!
(han menar alltså, att han blir störd av ljudet från min jävla resväska?!)
Jag var ju så arg sedan innan, så jag tog ett steg närmre honom, spände blicken i honom, och jag lovar - jag hade slått honom! Men sen börja jag skratta han rakt upp i ansiktet istället och började rulla där ifrån, med extra ljud!
- det var då jag bröt ihop. Jag undrade för mig själv hur det lät för HONOM när han och sitt äckliga gäng från stockholm kom från båten. äckligare antar jag!
- Visste han inte vad jag gick igenom, sjåälvklart. Men jag var så arg att jag börja gråta. Stod utanför kränku en lång stund innan jag fortsatte mot östercentrum.

På Öster satt jag i hundra år. Jag visste inte vad jag skulle göra, men jag satt väl och väntade på att någon man kände ska gå förbi så man kan låna en telefon.
Men att leta efter en gotlänning i visby på sommaren är som att leta efter en nål i en höstack. Det enda jag hörde var blattarna inne och utanför ali's och stockholmarna som strömmade ur krogarna och försökte utala ordet "kebab" rätt... men det blev mer "keeeeeebaab"....
´
När klockan blivit två stod jag inte ut längre, så jag satte mig i en taxi och bad dom köra mig till Alskog. Dom sa att det skulle kosta 800kr, men jag tyckte att det inte spelade någon roll. Jag hade ju inte direkt tänkt att lägga mig på gatan och sova?!
- Han fick mig att berätta vad det rörde sig om, så jag fick låna telefonen av honom för att ringa pappa.
- och mycket riktigt, när pappa svarade hade han INGEN ANING om att jag skulle komma hit. Det gjorde mig ännu argare! Visst att mina föräldrar bor isär, men KOMUNICERA ELLER HUR DET STAVAS?!

Jag fick vänta på öster IGEN på pappa. So i did.
Under hela väntetiden på 45 minuter så han två killar fråga med sin dialekt om jag hade stuckit från min partner eftersom jag satt med en väska och en kasse på en bänk helt ensam i natten - och dom avslutade det med "det kan aldrig vara bra, ha-ha" så gick dom vidare.
Sen kom det två andra killar från ingenstans och den ene insisterade på att jag skulle säga grattis till sin andre kompis som fyllt 18 då. För att bli av med dem gjorde jag det. Men dom vart också "bekymrade" över resväske situationen. Jag förklarade historian och dom var fulla som fan men verka fatta grejen ändå, sen önska dom mig lycka till och gick till donken. mmmm donken...
sliskiga blattar (inget illa menat älskling, haha) närmar sig från ali's, men pappa han komma innan dom nådde fram. TUR annars hade jag mördat mamma.

Det var hela historian. Så jävla sjukt.

Godnatt...

Om en timma stiger älsklingen upp för en hård dag på jobbet... själv skall man försöka sova.. Första "natten" utan min älskling brevid mig på över en vecka!
- Detta kommer bli svårt :( buhu....
JAG ÄLSKAR DIG SÅ MYCKET att när jag vaknar igen ska jag skriva en bok i bloggen om dig :) hihi ♥

Vad gör jag uppe såhär dags?

Säger bara en sak. Mina föräldrar klantar sig & jag blir inte mottagen av pappa i visby för att mamma inte berättat för honom att jag skulle komma (?) eeeeeeh..
Jag han gå runt i visby i fucking 3 timmar innan jag fick tag i pappa, och jag kom till visby halv ett på natten.
Berättar närmre om det imorgon! FAN VAD SUR JAG ÄR!

Jag har lust att våldta någon med gotlandsbåten. Jag får säga så, för jag är på Gotland nu.
- Jag skall ALDRIG mer göra som mina päron säger.
Hejdå

Om jag var en känd bloggerska så skulle jag vara

Kenzas.se. Inte för hennes fantastiska utseende eller hennes URTRÅKIGA personlighet. Utan för att hon RESER HELA TIDEN! okej, jag har inte läst hennes blogg länge. Men under typ tre månader har hon varit i egypten, kreta, paris, italien och något mer land jag inte kommer ihåg var det var. Och nu skall hon till portugal nästa vecka -.- hon lever ju det livet som är lämpat för mig för satan! 

Gotland

Nu är jag hemma :)
klockan ett bär det av ner till bussen till Göteborg. Sen tåget till Stockholm (första resan som första klass på tåg :D) sedan båtbuss till nynäshamn och båten till Gotland :) det blir en hel dags resa, men det får vara så. 
Jag har packningen kvar och sedan skall jag bara chilla fram tills klockan ett! :)
Gotland here i come! 
jag kommer sakna dig <3

Om du läser det här...

Så är jag hemma hos dig. & när du kommer tillbaka från det du är på så kan du väl svänga förbi ditt hem så jag kan säga hejdå till dig. jag åker imorgon som sagt och inte nästa vecka...

Men whaat?

Vad hände? Jag trodde mamma menade att jag skulle åka till gotland näste tisdag, men det är imorgon :S
Fan vilken chock.
Aja, nu ska jag ner och ta farväl av min älskling för vi lär ju inte ses på 14 dagar. fan!

Home och trött...

Jag vet inte varför, men jag är så sjukt trött.
Kan det vara vädret? neej.. det handlar nog om att jag behöver ta mina järn tabletter igen. Mitt blodvärde sjunker ganska enkelt, och det måste vara samma sak som har hänt nu :) Det är som att man vaknar men ändå inte, och när man sover, så sover man så djupt att det känns som att man slutar andas!
Och ändå så går jag och lägger mig ganska tidigt med tanke på att jag sovit med hjärtat hela tiden och han går upp 5 varje morgon...

nog om det :)

Jag kollar lite på bilder på mammas dator som jag sitter vid och inser - att jag fan i mej har varit blond. Herregud! Jag tänker mig idag att jag bara hade slingat det lite, men jag hade ju slingat det så mycket att jag var blond...

check it out, haha!

oborstat hår ser det ut som , och allas förfrågan om jag är thai kommer angagligen bli fler, haha men nej.
Gick väl i sjuan, början av åttan här? eller var det till och med sommarlovet till nian??? shit.

Promis

Tja tja.... Sitter i älsklingens säng med hans iPhone. Jag ska snart dra mig hemåt! Jag har haft en underbar vecka trots allt. Men jag kan inte vänta med att höra Emmy berättelser! Hon har väl antagligen kommit hem från peace and Love nu :) aja. Får väl börja röra mig! Puss

Snarkisen :)

aaaw... hjärtat ligger och snarkar bakom mig :D sötisen ♥
Nu skall jag bita honom i nacken!
godnatt!

problemo löst.

vi hittade en passande påse, så nu är det "klart" :) haha, fast det är väl dags snart igen ;)

Älsklingen jobbar över, så han har än inte kommit hem. Menmen.
skall sticka! tjos


Haha, ser så liten ut.


skitväder!

Vad nu?
- Var det inte imorgon vädret skulle börja med dessa fasoner? Redan idag var väl lite och ta i? -.-
Aja...
Idag kommer Emmy och dom hem från peace and love :D haha, skall bli skoj att höra alla historier som finns från deras lilla trip!

Älskling är och jobbar som vanligt. duktig kille... själv finner jag mig i en väldigt krisig situation. Damsugarens påse blev överfull, och vi hittar ingen som passar och hela golvet är fullt av ostbågar efter min kära pojkvän igår, inte fullt så nykter efter hans jobbträff, spillde ut hela skålen med ostbågar och tyckte att det var mer värt att damsuga upp dem, än att bara snabbt som fan lägga tillbaks dem i skålen ÄVEN fast golvet inte kunde bli mer rent -.-
aja. Är det bara jag som tänker på 5 sekunders regeln?


VILL HA TILLBAKS MITT HÅR!

Göteborg!

Hej hopp!
- Jag säger bara en sak alltså... FAN vad VARMT det var idag!!!
Självklart väljer jag och älskling att åka till stan just den dagen det är som varmast ;)
Vi hade det jätte trevligt. Vi gick runt i lite affärer och kollade :) Hjärtat hittade två par shorts, ett par badshorts, ett skärp osv. Dessutom köpte han ett par badshorts till Dunda och två par tröjor till honom :) och ett par blingisar till öronen till sig själv.
Jag hittade två linnen (ett ljusblått och ett mörkgrått oversize), ett par shorts som jag är jätte nöjd med, en snygg t shirt och en randig hög flygig kjol :)
Vi käkade china buffe som vanligt, och sedan tog vi en glass på donken :) Det är okej att vara fet när man lyxar till det!

Nu är Labben på Hawaii (en strand) och grillar med sitt jobb. Så jag och dunda har varit/är barnvakt åt Nita och hennes kusin :) Vi gick upp till tappen och köpte jätte mycket candy, sen har vi suttit och kollat på fotbolls VM. Dunda har bjudit in Jimmie också, så dom sitter fortfarande och kollar.

Jag tycker jag har varit jätte duktig faktiskt. Jag har gjort samtligt på en och samma gång:

  • Fått Nita att äta (Dushi hjälpte till tillslut, för tro mig, det kan vara det svåraste att få den gullungen att käka)
  • Fixat diskmaskinen, plockat i och ur den - samtidigt som jag höll koll på ungarna.
  • Damsugit samtliga rum i lägenheten . samtidigt som jag höll koll på ungarna.
  • Plockat in och vikt alla kläder och kallingar som hängt på tork under dagen.
  • Hängt upp den våta tvätten.
  • Hjälpt nita att göra sig klar för natten. Men nu vill hon inte sova, så det är det slutliga projectet innan jag kan gå och lägga mig. JAG ÄR JÄTTE TRÖTT :D

Men jag klagar vekrligen inte, för jag älskar att umgås med Nita! Jag känner mig som en mamma :) Jag längtar verkligen tills jag blir gammal och erfaren nog att få mig en egen nita :), haha - men det dröjer ännu några år - så du behöver inte kissa på dig när du läser detta älskling ;) haha!! ♥

Nu gjorde Spanien mål :)
HEJDÅ


Rättar

Jag skrev ju fel i inlägget upptäckte jag angående vädret! Imorgon ska det bli fett väder. Jag menade att det ska regna hela nästa vecka... Inte för att det var en så stor deal att jag skrev fel på en sån sak, men om jag inte rättR mig så kommer väl alla winepippis och klagar........ JUST NU är jag iaf hoS lab igen. Han spelar tv spelet call of dutty eller vafan det heter (nej "en vän" , det är inte som du säger) och konstaterade att han aldrig borde gå ut i ett riktigt krig... Inte för att Jan e kass, utan för att när man ser hans blicks inlevelse i spelet så blir man fan orolig! Han skulle komma hem från kriget och blivit helt sjuk i huvudet om han krigade. Nog om detta. Puss

AJ

Fattar inte varför jag smällde i mig en snickers på vägen hem!
Nu har jag såååå ont i magen :(

Uppdateringen suger when its summer!

Men vad gör de då? det är sommar, och alla är nere på stranden och badar - så vem fan sitter inne och läser då? :D
Just nu är jag hemma och hämtar lite saker. Jag och hjärtat skall in till stan imorgon och kolla lite. Han skall påbörja sitt körkort och jag ska kolla kläder (vilket antagligen han också ska...).
Alla dagar den här veckan har vi varit på stranden. Det är så himla fint väder!!
Dock så har jag hört att det ska regna hela dagen imorgon -.- fan vad sugit.
Aja, man skall inte ta ut sorgen i förskott som pappa alltid brukar säga (även fast han alltid gör det själv, men det är så min pappa är, och jag älskar honom för att han är han. Och om du mot all förmodan läser detta, så ska jag försöka ringa snart. har ingen telefon!)

Men nu har jag lite bråttom. Ska hinna med allt som skall göras!
Duscha, packa osv innan klockan blir för mycket!
Ciao!
Min scteeeekiga lillebror!

beach day & rasmus seebach?

Jag tror att vi har funnit årets sommarplåga? inte för att den är så överdrivet bra. Men så kanske jag bara tycker för att det är danska och jag gillar inte riktigt det språlket -.-
Nu ska jag platta dundas hår, sedan ska vi upp till tappen och köpa lite grejor och förbereda inför en dag on the beach! haha.
sommaren är på G nu!

RSS 2.0