Om fredags/igår.

Heeej alla :)
Var längesedan jag uppdaterade här klokt! (med det menar jag att jag har uppdaterat, men inte med så många meningar & inte med så värst bra sverige :D haha)

- Jag har haft en sån underbar tid men utslitande den här helgen :) jag har spenderat den med de bästa!
Som ni ser på bilderna under från i fredags gick det inte allt för hårt till, hehe. Vi satt där hos emmy väldigt länge och pratade om allt och alla. när alla kommit satte vi på party musik och dansa och sjöng på gräsmattan. När man kan dansa utomhus barfota då är det sommar!
Vi gick och checka läget på stångaspelen sedan, men det kostade att gå in på själva området så vi satte oss lite på campingen där jag träffade på många gamla klass kompisar och andra! Bla. Mickan :)
Becca, natha och hampus (hennes man) gick och sov hos Emmy så jag sov hos Jacqline istället :)

Nästa dag (igår) efter att ha sovit typ 4 timmar, hehe så hade Ida och Jacq vattenkrig på gräsmattan och jag tyckte att det såg så skönt ut eftersom det är så varmt ute att jag joinade dirren!
Efter drog vi till Emmy och hade picknick på gräsmattan :)
Vi kom på en bra låt om stångaspelen (haha, kommer upp på bloggen inom sinomtid!)
På kvällen åkte vi till Jacq igen och körde samma kväll som hos Emmy fast vid Jacq :)
Sen gick vi till stångaspelen typ klockan 23.00.
Alla splitrades haha, så det var bara jag Ida, Jacqs bror Tom & Kitte som var med varandra. Jag försökte planka in, men det behövdes inte sen då dom släppte in folk ändå.
Ida däremot hade redan kravlat sig över taggtråden och grejer (ni ska se hennes ben efter denna helgen haha) så det var ju lite tråkigt för henne ;) tänk er själva att ni kämpar somfan och är jätte stolta, så hade ni bara kunnat gå in vanliga vägen?

Kitte försökte pruta en korv - fail, så det blev lotter istället men man var tvungen att skrapa fram en tiger för att vinna och han skrapade bara elefanter (säger sig själv alltså) Sedan började Ida sabotera samhället (?) för att vi var tvugna att gå hela vägen tillbaka haha. Hon ställde bl.a en blomkruka på grannens trädgård och hängde en cykel på staketet. Fan va nöjd hon blev :)
Vi kom hem i sinom tid.

Det är svårt att sätta orden på kvällarna alltså. För antingen låter det vildare än det var, eller så låter det tråkigt.
Men det ända vi gjorde var att sitta i gräset chilla en öl och diskuterar världsliga saker. Allt från Serbien till min lilltå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0