skitväder!

Vad nu?
- Var det inte imorgon vädret skulle börja med dessa fasoner? Redan idag var väl lite och ta i? -.-
Aja...
Idag kommer Emmy och dom hem från peace and love :D haha, skall bli skoj att höra alla historier som finns från deras lilla trip!

Älskling är och jobbar som vanligt. duktig kille... själv finner jag mig i en väldigt krisig situation. Damsugarens påse blev överfull, och vi hittar ingen som passar och hela golvet är fullt av ostbågar efter min kära pojkvän igår, inte fullt så nykter efter hans jobbträff, spillde ut hela skålen med ostbågar och tyckte att det var mer värt att damsuga upp dem, än att bara snabbt som fan lägga tillbaks dem i skålen ÄVEN fast golvet inte kunde bli mer rent -.-
aja. Är det bara jag som tänker på 5 sekunders regeln?


VILL HA TILLBAKS MITT HÅR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0