Göteborg!

Hej hopp!
- Jag säger bara en sak alltså... FAN vad VARMT det var idag!!!
Självklart väljer jag och älskling att åka till stan just den dagen det är som varmast ;)
Vi hade det jätte trevligt. Vi gick runt i lite affärer och kollade :) Hjärtat hittade två par shorts, ett par badshorts, ett skärp osv. Dessutom köpte han ett par badshorts till Dunda och två par tröjor till honom :) och ett par blingisar till öronen till sig själv.
Jag hittade två linnen (ett ljusblått och ett mörkgrått oversize), ett par shorts som jag är jätte nöjd med, en snygg t shirt och en randig hög flygig kjol :)
Vi käkade china buffe som vanligt, och sedan tog vi en glass på donken :) Det är okej att vara fet när man lyxar till det!

Nu är Labben på Hawaii (en strand) och grillar med sitt jobb. Så jag och dunda har varit/är barnvakt åt Nita och hennes kusin :) Vi gick upp till tappen och köpte jätte mycket candy, sen har vi suttit och kollat på fotbolls VM. Dunda har bjudit in Jimmie också, så dom sitter fortfarande och kollar.

Jag tycker jag har varit jätte duktig faktiskt. Jag har gjort samtligt på en och samma gång:

  • Fått Nita att äta (Dushi hjälpte till tillslut, för tro mig, det kan vara det svåraste att få den gullungen att käka)
  • Fixat diskmaskinen, plockat i och ur den - samtidigt som jag höll koll på ungarna.
  • Damsugit samtliga rum i lägenheten . samtidigt som jag höll koll på ungarna.
  • Plockat in och vikt alla kläder och kallingar som hängt på tork under dagen.
  • Hängt upp den våta tvätten.
  • Hjälpt nita att göra sig klar för natten. Men nu vill hon inte sova, så det är det slutliga projectet innan jag kan gå och lägga mig. JAG ÄR JÄTTE TRÖTT :D

Men jag klagar vekrligen inte, för jag älskar att umgås med Nita! Jag känner mig som en mamma :) Jag längtar verkligen tills jag blir gammal och erfaren nog att få mig en egen nita :), haha - men det dröjer ännu några år - så du behöver inte kissa på dig när du läser detta älskling ;) haha!! ♥

Nu gjorde Spanien mål :)
HEJDÅ


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du måste höra av dig ikäll, viktigt

2010-07-04 @ 13:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0