stånga

efter mitt senaste inlägg igår åkte  jag och papi och badade i ljugarn :) När jag kom hem så gjorde jag macaroner (ovanligt), sen skjutsade papi mig till Emmy :)
Vi köpte choklad och fikade på hennes terass med hennes kusiner från Stockholm - sedan kom Ida karlsson. Efter ett tag kom även Mickan! Första gången på över ett halvår jag träffar den tjejen! Vi tog mopparna (tyst) till sigvalde och badade :) Emmy tog sitt första dopp.........
Mickand bromsar tog fan i mej inte så vi höll på att dö x antal gånger.

Efter det åkte vi tillbaka till stånga, kvällen slutade med att vi fikade hos dahlboms (emmys andra familj typ) och somnade här framför en film!
Idag skall jag och Ida checka stångaspelen HEHE, sedan ikväll skall vi grilla hos emmy och dricka lite :)
Tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0