Rättar

Jag skrev ju fel i inlägget upptäckte jag angående vädret! Imorgon ska det bli fett väder. Jag menade att det ska regna hela nästa vecka... Inte för att det var en så stor deal att jag skrev fel på en sån sak, men om jag inte rättR mig så kommer väl alla winepippis och klagar........ JUST NU är jag iaf hoS lab igen. Han spelar tv spelet call of dutty eller vafan det heter (nej "en vän" , det är inte som du säger) och konstaterade att han aldrig borde gå ut i ett riktigt krig... Inte för att Jan e kass, utan för att när man ser hans blicks inlevelse i spelet så blir man fan orolig! Han skulle komma hem från kriget och blivit helt sjuk i huvudet om han krigade. Nog om detta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0