God morgon

Sitter med halsen helt igen svullen...
Det är egentligen meningen att jag ska vara påväg till stan nu, men blev inte så när jag kände mig alldels för yr i morse för att gå upp.
Ida ligger fortfarande och sover i min säng, och jag försöker få tag i pappa.

Anledningen till att jag är sjuk, är för att jag har festat för hååårt...
- Det har ju varit vecka 29, alltså stockholmsveckan här på gotland. Så Jag , Julia nygren, Ebba & Hannah har varit ute i stort sätt hela tiden från och med torsdagen till iförrgår!

Det kan man lugnt säga att det var hela stureplan som förflyttat sig till lilla visby & de flesta var nog rätt sponsrade av stureplansgrubben. Det var en jäkla massa pengar iallafall!
- And what else can i say? Im a golddigger!

Jag ska lägga upp lite bilder som kommer från Ebbas kamera. Men hon har inte lagt upp alla roliga bilder tyvärr. Sen finns det massa bilder på hannahs kamera men de bilderna kommer in i helgen då hon anländer i stockholm igen och kan ladda upp!

Genom Ebbas kontakter satt vi reserverat hela helgen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0