Jackies birthday!

Igår vare som sagt jacqlines födelsedag :) Det va riktigt soft hela dagen, men jag kunde liksom inte sova natten innan av många anledningar så jag var sååå trött.
- Först på dagen var det jag, ida, bella och jackie - men senare på kvällen kom även Emmy - som liksom jackie väntade in petter och björn. Dom kom inte så lång tid efteråt.
vi käka grillat, sen följde vi med kitte och tom och badade i sigvalde. Eller jag ida och bella följde med (dom ända som stack ut från mängden då alla andra satt och gulligulla)
Efter det så chilla vi lite till hos jac, sen gick alla och la sig.
Thats the day.

men idag så kör vi antaglien på fidepubben ikväll även om det brukar suga. eller inte för min del, men för alla andras haha så vi får se :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0