Norrgatt.

Sitter i mammas lägenhet (som hon nu hyr ut, men hannah och camilla lånar innan den blir uthyrd på nytt)
och väntar på att hannah skall vakna :) klockan är iförsej tolv nu så jag ska nog väcka henne snart om hon inte vaknar av sig själv.
Jag ska iallafall möta upp en klasskompis från musikklassen på högstadiet som heter Elias :) Det ska bli riktigt kul, har inte setts på ett år!
Imorgon åker jag och Ida till Öland! Det skall verkligen bli roligt!
Så hon kommer in till stan klockan fem, sen ikväll blir det nog ut ! Ännu roligare.
Igår så såg jag och hannah på macbeth teatern. shakespear förfan. haha....
Den var bra :) det är tradition att kolla på romateatern med hannah varje sommar vettu!
men nu ska jag väcka hannah ;)
önska mig lycka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0