Uppdateringen suger when its summer!

Men vad gör de då? det är sommar, och alla är nere på stranden och badar - så vem fan sitter inne och läser då? :D
Just nu är jag hemma och hämtar lite saker. Jag och hjärtat skall in till stan imorgon och kolla lite. Han skall påbörja sitt körkort och jag ska kolla kläder (vilket antagligen han också ska...).
Alla dagar den här veckan har vi varit på stranden. Det är så himla fint väder!!
Dock så har jag hört att det ska regna hela dagen imorgon -.- fan vad sugit.
Aja, man skall inte ta ut sorgen i förskott som pappa alltid brukar säga (även fast han alltid gör det själv, men det är så min pappa är, och jag älskar honom för att han är han. Och om du mot all förmodan läser detta, så ska jag försöka ringa snart. har ingen telefon!)

Men nu har jag lite bråttom. Ska hinna med allt som skall göras!
Duscha, packa osv innan klockan blir för mycket!
Ciao!
Min scteeeekiga lillebror!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0