Home och trött...

Jag vet inte varför, men jag är så sjukt trött.
Kan det vara vädret? neej.. det handlar nog om att jag behöver ta mina järn tabletter igen. Mitt blodvärde sjunker ganska enkelt, och det måste vara samma sak som har hänt nu :) Det är som att man vaknar men ändå inte, och när man sover, så sover man så djupt att det känns som att man slutar andas!
Och ändå så går jag och lägger mig ganska tidigt med tanke på att jag sovit med hjärtat hela tiden och han går upp 5 varje morgon...

nog om det :)

Jag kollar lite på bilder på mammas dator som jag sitter vid och inser - att jag fan i mej har varit blond. Herregud! Jag tänker mig idag att jag bara hade slingat det lite, men jag hade ju slingat det så mycket att jag var blond...

check it out, haha!

oborstat hår ser det ut som , och allas förfrågan om jag är thai kommer angagligen bli fler, haha men nej.
Gick väl i sjuan, början av åttan här? eller var det till och med sommarlovet till nian??? shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0