4 timmars sleep typ?

Haha, ja ni. Det var länge sedan jag skrev något vettigt här??
- men jag kan sammanfatta det en annan gång . för nui är jag såtrött!
- skulle hjälpa kitte att dygna inatt för han skulle med en buss som går halv sex och sen vidare till halmstad. Så jag åkte dit och vi glodde säkert två filmer på sträck. först en jäkla zoombie film, sen farsan! haha fan vad jag älskar farsan!
- efter det skulle han fixa sin mp3 och då somnade jag, sen vaknade jag när han skulle sticka! HA EN TREVLIG RESA hahaha. jag kände mig så ondskefull när jag kunde sova kvar så satans skönt i hans säng medans han vandrade ut i gryningen mot bussen med en as stor väska.
man hörde typ hela vägen från lägenhetsdörren ner i trappuppgången "aj" med jämna mellanrum!

Nu på morgonen försökte jag lura i Adam, hans lägenhetspolare att jag hade fått låna kittes rum medans han var borta, dvs en månad. Sa att jag redan lagt min tandborste i badrummet och grejer. Det var meningen att skrämmas, men lyckades inte -.-

Aja, nu vill jag äta!

Ikväll ska jag till stan med hannah och dom :)
Man ska passa på medans hon är här!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0