Trevlig ton?

Erik Hellsborn ([email protected]) om "extrem invandringspolitik" my ass.:
1. Tar vi inte emot många invandrare? I jämförelse med vadå undrar jag då. Tittar man på resten av Europa tar vi definitivt emot betydligt fler per capita än övriga länder.

2. Vad gäller rasism kan jag bara upplysa dig att i förra valet hade SD större andel personer med invandrarbakgrund på listorna än fyra av sju riksdagspartier. Här i min hemkommun har vi en egyptisk jude med på valsedeln. Tror du verkligen att han och alla andra invandrare skulle stödja SD om vi var rasister?

3. Ingen har påstått att SD ska vinna höstens val, däremot har vi mycket goda chanser att komma in i riksdagen.

4. Avslutningsvis, det hade varit trevligt om du höll dig med en lite vänligare ton. Att man har olika politiska uppfattningar 'r ingen ursökt för att vara ohyfsad.

Nej du har rätt, jag borde hålla trevlig ton :)
Och detta med att vi inte tar in speciellt många invandrare? - Det gör vi inte! Och varför ska jag jämföra med något? I jämförelse med vilket annat land som helst så är vad som helst mycket -.-

jajajaja, jag struntar i riksdagen egentligen (är om sagt liten och okunnig och har egentligen ingen politisk åsikt överhuvudtaget).
Och jag struntar i om det är en egyptisk jude eller vad du skrev med på eran valsedelgrej.  jag har också läst om invandrare som stöder sd, men ingen har vettig anledning eller något bra argument på varför. Så dom försöker väl bara passa in här i sverige så ni ska acceptera dom istället för att stänga av invandringen -.-

Och för det tredje så är jag ju inte ens insatt i detta, jag skrev min åsikt och struntar faktiskt ganska så hårt i er egentligen.
Så, det var inte meningen att träffa en känslig punkt, men jag är liksom 17 år med bekräftelsebehov (haha)  och du är säkert 30 + och vet vad du håller på med, så jag tror det blir lite ojämnt här.

Hej meddi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0