Wii fit!

Min bror har installerat wii'et där uppe igen! :D
Så nu sätts det igång med rörelserna! Jag kan tala om för er att det faktiskt är ganska bra träning :)
- om inte annat blir man mycket vigare än innan!
Sen får jag nog sätta igång och öva dansen lite också. Har pausat en dag! Och det är så svååårt..
Sen sätter jag nog lite för hög press på mig själv, med tanke på att jag bara har gått två lektioner och blir besviken när jag bara kan allt halvdant -.-
Dock har jag upptäckt att det är jätte mycket lättare att dansa till tex reggaeton och musik i den takten när man har börjat träna orientalisk dans! Men det är nog för att man får lära sig kroppskontroll (min är ganska kass).
Det svåraste med orientalisk dans är detta med händerna. Jag får inte till det!
Men återigen, jag sätter för höga mål på mig själv! Det kommer :)

Nää, nu får brorsan vara klar vid wii plattan :D Nu är det min tur!




- saknar sommaren, lyckades ändå hålla skenet uppe för det mesta. Eller egetnligen inte, bröt ihop en gång varje dag. Jag lyckades snarare hålla mig borta från folk när det hände!
Och Hannah lyckades hålla mig sysselsatt så pass att jag orkade med allting.
Love you <3

Två till filurar jag älskar är Emmy & Ida :D

Kommentarer
Postat av: emme

<3

2010-09-25 @ 11:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0