Trött...

Jag är ledsen för att det inte blivit så mycket skrivet här på senaste, men man blir så utmattad av skolan!
- upp tidigt varje dag är inte bra alltså :)

Jag kommer slänga upp lite randombilder från senaste dagarna. Självklart har jag bara fotat dom mest meningslösa grejerna som har hänt, men det får ni leva med :)

Igår var vi hemma hos Tobbe i hans "lilla" hus och grillade :)
Det var soft förutom en liten pain in the ass - någon tog visst hand om det, haha.

Feride (stavning?) drog på sig gangsterlooken i affären här om dagen.


Nitisen ställer ju alltid upp på en pose. click click...


I väntan på att Läääbouw skulle sluta jobbet igår tillsammans med min bästa vän, donken. Beställ aldrig extra sås på donken, det blir liksom sås med hamburgare istället för hamburgare med sås...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0