Trött

Först & främst - men nej, det är totalt osvenskt att slänga ut folk hit och dit i sverige. Så gör man inte här - INSE. OCH vadå det "ska" bli bra när invandrarna åker ut ifall dom gör något olagligt? SD kommer ALDRIG få så mycket makt att det kommer bli så. och OM det skulle bli så, hur ska vi göra med dom tungt kriminella svenskarna? Slänga ut dom också? ni fattar ju själva att det inte funkar så.
Som alla förstår så pratar jag om sverigedemokraterna...

För övrigt är jag röööv trött :)
- Borde träna lite dans men ligger i sängen helt otaggad till ALLT på denna jord.
Skulle egentligen spela in musik med emran och Tobbe idag men vi kunde inte ta oss dit...
Funderar på att sätta på filmen hierro och sedan bara slappa sönder, eller om jag ska träna lite innan jag gör det.
Jag borde träna... det får alltså bli så :)

Dessutom är jag trött på "folk", som aldrig kan se mig för vad jag är & får mig att känna mig kass.
 - Det gör mig så trött.

Det kliar i fingrarna, kan jag verkligen hålla mig borta...

Kommentarer
Postat av: Anonym

dem kommer lyckas att kassta ut er

2010-09-22 @ 20:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0