Jävla sleepie head.....

Jaha, så sitter jag här hemma hos Dunda & Lab.
- Nita springer runt med paraply inomhus. Labben ligger och sover. Dunda är och jobbar och jag sitter här.
Det är Lördag och jag har INGA planer. Sugigt värre. Får väl bli att plugga, dansa & spela wii. Duger?

Måste säga att livet på den här sidan sverige är väldigt diferent. Överallt taggar folk till en BÄÄNG fiesta, och jag taggar filmkväll - varenda helg.
Det går jätte bra när jag är med dne jag vill vara med, men när jag gör det själv för att jag inte har lust till något annat känner man sig lagom 80 årig....

Anyway... ska snart väcka labben och fråga om han ska sticka snart och isåfall åker jag hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0