fullt upp!

Jag antar att inte så många läser denna bloggen längre eftersom att jag aldrig uppdaterar typ!
- men det är bara för att jag har haft det så fullt upp denna veckan,... och det ska verkligen bli bättre med det!

Jag har varit och köpt mina danskläder (utom toppen, den får vänta) i helgen! Så jagtänkte ta kort och visa er... MEN självklart, efter att jag tagit mitt första kort som blev suddigt och färgen ser mkt mörkare ut än vad den egentligen är, så kryper det fram en spindel som är så stor att jag började gråta! OCH jag är INTE rädd för spindlar egentligen. Jag såg den för några dagar sedan, och då var den normalstor. Det som är äckligast är att den har växt till dubbel size på en vecka... vad fan äter dom?

Anyway. 'Ni får stå ut med den suddiga bilden som man inte ens ser hela kjolen på, tills imorgon!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0