Dags att försöka sova...

Igår natt kunde jag inte sova. Jag somnade kanske runt halv tre på morgonen. Idag fick jag reda på att varken mamma eller Gurra kunde heller sova! - Måste ha varit något med planeterna.. Var det full måne i gårnatt??

- Anyway... Klockan börjar närma sig elva och jag känner mig lite trött. Det är nog nu jag ska försöka sluta mina ögon och somna!
- Som vanligt i dessa tider, gnager ångesten ett större och större hål i min mage så det blir svårt att sova varje natt.
Det är tur att jag har dansen att hålla på med så jag får någon timme om dagen då jag inte tänker på......


Din mamma.
Godnatt.


- det är inte så flippat som det ser ut, och nej jag är inte full (vem super sig full på krogen?) Jag var bara väldigt road av något...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0