Bokmässan

Igår på bokmässan hade jag det trevligt. Men att vandra runt i högklackat på en mässa kändes i fötterna senare kan jag ju säga!
- Men jag har typ vant mig! Inom en snar framtid kommer man typ bara se mig i klack...

Anyway, det var väldigt trevligt. Man kunde bara gå runt och springa in i kändis efter kändis. Synd bara att jag inte har så stor koll på svenska kändisar, så den enda jag blev farsinerad över var mange haha...

Här är lite bilder:





Den sista bilden är från haiti. Kvinnan hade precis förlorat sin dotter.
- är det något jag vill jobba med inom framtiden - med tanke på att jag valde journalistik som inriktning - så är det att åka till såna här områden och skriva. Tillsammans med en fotograf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0