blä?

- i morse, tidigt i morse, vet jag inte VAD som hände.
Jag fick springa upp och lägga mig på badrumsgolvet med huvudet ner i ... o ja ni fattar resten!
- Sen till råga på det så hade jag huuur hont i magen som helst. Det kommer fortfarande i kramper.
Men eftersom nösnäs gymnasiet är så otroligt underbart och vi inte har fått skola 24 än (mamma ska få det så hon kan sjukanmäla mig) så sitter man ju här ändå och oroar sig för att lärarna inter fattar att jag är sjuk. Mamma har ringt , men om man skriver in mina personnr bara kan de ju vara jag som ringer o då blire ogiltigt.

ska runt ett till skolan och hämta mina böcker. ALLA böcker. Den här helgen skall jag plugga sönder.
- det bara är så, jag msåte det.

Fick för övrigt två poäng från MVG i geologi provet :D

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0