As snygga.

Salve! Come sta?

Jag står här nu, iklädd min orientaliska magdansar kjol och shal med tusen skallrande paljetter på och inser att detta är den första dagen i mitt liv som jag lyckats med ALLT på samma gång :)

Jag vaknade upp vid läääbouw som låg och snarkade brevid mig och pratade lite i sömnen klockan tolv. Så gick jag upp och klädde på mig :) Lagom när Labben vaknade så skulle jag gå hem. Han ska som vanligt vara dryg
- "varför ska du gå så tidigt? du får skita här Linnea.. det är OKEJ"

När jag kom hem satte jag igång och pluggade :) och OJ vad jag har pluggat. Kom hem halv två och pluggade non stop till klockan sex - utan att tröttna på det.
Sen käkade vi middag...

Nu har jag även dansat (vilket förklarar min tillfälliga utstyrsel) och börjar få in snitsen :) Mamma var med lite!
- Nu ska vi beställa skor på laredute eller hure stavas, och jag har beställt ett par så jävla (förlåt uttrycket) snygga stövlar med åtta cm kil klack! :)
Tack mami <3

nu ska jag nog slappa och sedan gå och lägga mig :)

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0