Wierd film!


Igår såg jag på TV, då en jävligt konstig film dök upp & jag kan inte avgöra om jag gillade den eller inte! Den berörde som fan, alltså inte på ett bra eller dåligt sätt - utan på ett konstigt sätt.
Ett par som skulle gifta sig åker till ett hotell och så dyker det upp någon porrstjärna som mannen har sex med medans hans fru kollar på & hon gillar det :S
- Sen visar det sig att hon filmat det så dom blir utpressade på massa pengar, så kvinnan måste börja provspela som strippa, porrstjärna och helt sjuka grejer...
Alltså filmen var sten seriös - jag vet inte alls vad jag tyckte! Man kunde inte sluta kolla, men man ville inte se, haha...

Aja, hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0