Två prov för mig, två prov för dig.


Den här veckan har jag TVÅ prov att hålla reda på. Det som är bra är att jag redan har klarat av det ena, italienskan. Men det gick nog ganska bra tror jag :)
- Det andra provet är Engelska, det har vi imorgon. Så jag ska nog snart ta mig i kragen och GÖRA DET...

Min favorit kille gjorde sitt teori test för körkortet idag och fick toppbetyg :) Jag blev jätte glad när hans mamma ringde och berättade det! YES. Haha, nu vet jag vad NI tänker. Ni tänker typ att jag tycker det är jätte praktiskt med att lääbouw får körkort av själviska skäl :) Men när det gäller honom tänker jag faktiskt inte alls så, jag vet hur mycket han har längtat.
Dock ska vi inte ta ut glädjen i förskott! Imorgon har han ju en uppkörning att klara av också! Men det går säkert jätte bra ♥

Annars sitter jag och leker lite med tanken att flytta hemifrån. Jag vill ha flyttat eller iallafall vara på väg till en lägenhet när jag är 18. Det prioriterar jag framför egen bil. Jag vill bo nära mamma eller pappa (kommer antaglien bli nära mamma nu när jag har skola här) men inte i samma boende liksom. Kan va skönt att få sätta sina egna husregler ibland!
Så jag är ganska uppspelt :) jag vill NU NU NU !


Jag kallas inte Linnea Gforeal för inget liksom... HÖHÖ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0