Trött som bara den...


Nej, då börjar väl den här dagen lida mot sitt slut...
- Jag ligger i min säng jääkligt trött och måste förbereda mig inför den hårda dagen jag har att vänta imorgon.
Uppsats som måste bli klar, boka biljett till stockholm...

Just det, jag höll på att glömma.
Jag åker till Stockholm på Lördag morgon! Jag ska först träffa älskade Emmy, sen åker hon till London & då är det dags för mig att träffa Hannah.
När jag gjort detta ska jag åka till Papi!

Imoron skall det bli lika regnigt och jävligt som idag..
Alla i min klass reser utomlands, till Turkiet, new york, London...
Och det slog mig att detta faktiskt är den veckan som jag - för exakt ett år sedan & exakt två år sedan var i Alanya.

JAG VILL OCKSÅ UTOMLANDS NU!!







Kommentarer
Postat av: Becca

Nattens blogg är dragen.. Blev du den lyckliga vinnaren idag?? Kika in och kolla ;)



hoppas allt är bra idag? =)

2010-10-28 @ 11:02:14
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0