Små flippar..


Tjena min bena!
- Jag kom just hem (sent, jag vet) från höviksnäs! Det var bara en slump att jag hamnade där - för jag har ett jävla temprament, precis som min mamma så vi hamna i cat fight och jag stormade ut som den rebelliska tonåringen jag är.

Jag hamnade som sagt i Höviksnäs, och stötte där på Jimmie (han som gör "fuck her gently" videon lite längre ner) och Dunda!
Vi var inne på häggvall (min gamla högstadieskola som har öppet på kvällarna pga olika träningar i gympa salen) som vanligt och jag lovar er - VARJE gång man är med dom här två så är dom helt sjuka i huvudet! Dom har sina stunder kan jag lova, haha...

Vi har typ filmat alla deras olika flippar, så ni kommer få se allihopa. Det är sjukt roligt, särskilt för dom som känner Dunda och Jimmie.
Det är allt från gayporr, sumobrottning till körsång och beatbox!
Jag kommer lägga upp den första videon ikväll.

Tills vidare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0