Mitt nya liv med sportlife...

... Börjar imorgon.
- Hur skall detta gå egentligen? Ska Linnea lägga sig ner på golvet och skrika och göra bort sig inför alla muskelsubbar (hihi), eller kommer hon kämpa?
To be continued...

Haha, nej men ärligt nu!
- Det är dags nu att komma i form. Inte för att jag är världens fetto eller inte har muskler, men att träna en gång i veckan och sen bara gå varje dag ger inte mycke till resultat! Jag vill förlora så mycket fett som bara jag kan! Innan 18 ska jag vara i toppform.
Fast jag tror dock att jag kan bli i toppform innan 18...

Det är jag och mami som ska börja träna varje onsdag, men jag ska även träna fler dagar i veckan. I princip alla i veckan utom måndagar då jag dansar! Och helgerna kan jag få slappish lite!

Så vad tror ni?
Kommer jag klara det?


Imma work this body, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0