Lite ego times...

Nej, men det var länge sedan jag lade upp bilder på annat än natur & andra människor!
- så jag tänkte, jag kunde dra lite bilder på mig i olika situationer - hur varierat det blir beror självklart på hur mkt jag har på den här datorn med tanke på att den bara är ett halvår gammal ;)

I början hade jag inget hår på huvudet.
Jag skulle kallat mig själv skallepär - men jag var kallad "gullefjun". fint smekis va? haha!


När jag gick i sjuan (fan, jag är lika liten som min lillebror är nu på den här bilden, och jag kände mig så big i pappas bil minns jag...) hade jag upptäckt denna frisyren höhö. Antaglien den enda perioden i mitt liv som jag har känt mig "bekväm" i uppsatt? Här upptäckte jag även den första och plastiga versionen av hårförlägning -.-


Den ultimata fjortistiden & svampmössetiden (som jag & Emmy hade samtidigt). Här är jag i stockolm med Julia N & Hannah Katz & tog mig själv för vuxen bara för att jag slutat gå på elverket varenda fredag -.- hoho! Playahead var fortfarande en favorit tror jag :) De flesta minns nog vad Playahead var. Det var hela mitt liv.... haha!

Jag hade även upptäckt att hårförlägning med RIKTIGT hår såg - iallafall Liiiiite bättre ut. Och jag ägde fortfarnade min favorit kamera som dog (r.i.p) i Alanya när jag och Emmy var där.


Jag blev för första gången kär i en katt -.- Det var den BÄSTA katten som fanns fram tills någon idiot som inte kan köra bil körde på honom. Han hette "KattN" och det var en "hon"...


Jag blev kriminell.


Festa var det bästa jag visste. Det var nog mitt liv tror jag... Ps. Jag har nog den största käften i världen.


Jag var i alanya för andra gången, skillanden var att denna gången var jag där med Emmy. Här var jag typ bartender för en natt, haha.. Jag fick servera öl, leverera menyer samt äta salt gurka och salta morötter mmmmh...


Fäste mig något förjävligt med den här koftan, så blev den stulen på Teneriffa. DÖD ÅT DEN PERSONEN!


Det här är typ det sjukaste som hänt mig i ett solarium. jag fick en rand! I ANSIKTET!


Jag chillade i Teneriffa, det ser ju inte direkt sunny ut. Men det där var typ den ända mulna dagen!


Köpte ett bar glajor som JAG älskade, men Labben tyckte var dåliga på mig -.- bara för att jag har runt huvud hihi.. Glömde dom dock på strandkafeet i Ljugarn i somras.


Detta tyckte jag var första sommar dagen. Mina vita converse var fortfarande vita...


Jag började jobba på klädaffären JOrd i stenungsund.


Nu har jag börjat dansa orientalisk dans, eller "magdans" som ni svenskar kallar det.


Ungefär hur jag ser ut nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0