Jojo din fi**a

Sorry mitt språk, men jag blir ganska så jävligt irriterad på du som kommenterade Anonymt & inte kan stå för din åsikt. Tror du inte jag fattar vem du är eller?
- och ja, jag har ingen direkt anledning till att bli ledsen av din "fjortis" kommentar :) Jag menar, isåfall är jag nog den mest NYKTRA, MINSKT sminkade (brukar liksom inte ha något smink & dricker inte förutom på sommaren typ) fjortisen som finns :) det enda som du kanske stör dig på är att jag är jävligt flummig som person, men så in i helvete mer skärpt än de flesta.
Med tanke på ditt lilla rop på hjälp, bör du nog allvarligt tänka över vad du behöver ändra på i ditt liv - eftersom du verkar ha det otroligt sorgligt. Om du inte håller med på denna punkten, så kan du ju börja med att skriva ditt NAMN kanske - så kan jag sluta se DIG som en fjortis som inte vågar stå för sina meningslösa kommentarer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0