Im your biggest fan, i'll follow you until you love me.


Det är svårt att försöka bli älskad av någon man älskar, som man vet älskar en tillbaka - men rädslan tar över.
Rädslan tar över...

Det som är mest som är mest skrämmande är:

  • Du kan inte fly från kärlek. Den sitter I dig. sådär djupt in i hjärtat man bara kan komma.
  • Du kan inte döda kärleken, även om den dödar dig.
  • Du kan bo hur långt ifrån personen du älskar, det är ändå lika starkt.

Så vad gör man.

Födas på nytt?


Vart jag än lämnade ifrån mig det där hjärtat, så representerade det allt för mig.
Nu är det hjärtat borta, liksom vi.

"allting har förändrats, men du finns kvar"
- Ja, jag ser dig varje dag, kramar dig varje dag, sover brevid dig ibland... Klamrar mig fast. jag vet inte vart jag är påväg, jag vet bara att alla vägar leder till dig...

Du blir aldrig av med mig.
Det vet du.

Och du ska veta, att även om du skulle börja hata mig någon gång i framtiden, så skulle jag föredra det framför ett liv utan dig. Det är iallafall en bekräftelse...

Nu tackar jag gud varje kväll. Jag gör verkligen det. För att jag fortfarande får se dig nästan varje dag.
- Ta in detta i ditt hjärta: ingen, INGEN har älskat, eller kommer någonsin kunna älska dig så mycket som jag gör förutom din egen familj.
Jag hade allt, nu har jag ingenting mer än det jag klamrar mig fast vid.

Du är mitt liv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0