HÖSTLOV!


Wiihooo, äntligen det första lovet sen skolstarten!
I love it ♥

Det finns dock en sak som är lite jobbigare, och det är att jag inte vet hur det går med Stockholms resan. Mamma har fått flipp & gud vet om jag kommer iväg då, och om jag nu kommre iväg - hinner jag träffa Emmy innan hon åker? i hope so...

Iallafall, snart kommer fortsättningen på Jimmie & Dundas flippar... Alla videos hänger typ ihop! haha.
- Jag skrattar som bara den varje gång jag ser dom, och jag kan meddela att för varje klipp jag lägger upp med dom två så blir det bara värre och värre!


Såna här bröst & tatuering (fast tatueringen ska va tunnare och mindre) vill jag ha!
Bikinin har jag ju redan ;) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0