Hittade gamla filmer.

Från när jag gick på Häggvall i 9an och umgicks KONSTANT med Matte, Dunda, Marcus, Said & Jimmie!
- De flesta ser man inte mycket på, men det man ser är typ jag som slits och slängs hela tiden, man hör mitt garv. Det jag känner här när jag tittar på dessa filmer är stämmningen som fanns på den tiden!
- Det var så avslappnat. Det var ett band. Jag älskade det!
Därför kommer jag dela med mig av det på min blogg. Det är ju moi det handlar om.

Jag hittade även min, Dundas och Emrans gamla låt, haha.. Egentligen är den väl ganska gullig, men jag är verkligen inte nöjd med min inspelning och jag kan säga med handen på hjärtat att jag kan mer än dubbelt så bra som det där. Men det var en kul grej och ett roligt minne så därför kommer den också upp!

Puss på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0