HAHAHAHAHAHA

Dom som inte förstår, det är inte konstigt!
Vi är så jävla cp!

skrivet för hundra år sen (typ när vi gick i nian haha)
Jag och emmy:

Gangsta/niggah is back i town.
Softairgun på bilar och lamm.
biljakt
mickan däckad på vägen/whisky.
...tolka de hur ni vill
vi har kul
inte
du
Mickan är hög
hon har rökt
gräs
från
linneas
hage
Linnea säga
:ABOOO.
jag säger : abbasill?
mickan
blev. Hungrig..
Nu
kanske man ska
ut och, rida?
på.. en galt
från Ljugarn?
nej fuck it
nuffe och jag och mickan
barbacka? Linnea ska rida en smal..
Neger.. Hård.. Oskön grej..
yr?
mickan har blöja
hon hälsar till sin bror
Robin bergsten

Puss

Kommentarer
Postat av: William Marklund

haha jaa du fråga mig inte :D

2010-10-22 @ 20:50:38
URL: http://williammarklund.blogg.se/
Postat av: en fet jävla häst

Finns inte ord på hur mycket jag älskar dig!

2010-10-25 @ 00:16:43
URL: http://emmywin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0