FREDAG!

Äntligen Fredag :) yes yes yes!
- jag är skoltrött och vi har inte ens hunnit till första lovet -.- haha, man får ju hoppas det bara är en tillfällighet :)

Mamma har just läst lite av en bok för mig som tydligen vunnit nobelpriset i år... Den verka bra :) Men jag är djupt försjunken i min bok, ljudet av ditt hjärta - än så länge :) Men det verkar gå väldigt snabbt då jag blir helt inne i boken.

Denna fredagen ser ut att bli segish... Skulle ha gjort musik idag men det blidde icke så :)

skriver senare!
Ciao!


Då klagade jag på värmen
Nu klagar jag på kylan.

När jag klagade på värmen menade jag iförsej aldrig att jag ville att det skulle bli kallt.
När jag klagar på kylan så menar jag ALLTID att det borde vara varmt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0