Bildbomb från min midsommar helg.

Sena bilder!
Men bättre sent än aldrig eller vad säger ni?

Gustaf & Tony is on the boat motherfuckaaah...


mmm...


Gustaf gör något...


mamma & Gustaf syns i bild, vi äter skaldjur! the best in the world..


Jag var kapten.


Eller heter det styrman? Aja, robby fick väl hålla ett öga eller två på mig så jag inte körde på grund...

Chilla lite på "soldäck" gjorde Tony. Om ni undrar varför vi har en slags engelsk flagga på båten så vare för att vi hade köpt den där och flaggan kom med, vi glömde en svensk flagga så vi tänkte att vi skulle jävlas med norrmännen. "det är inte bara norrmän som har stora båtar" engelsk fick liksom bli bra nog för att reta dom lite..


Detta var nog den varmaste dagen.


Grabbarna åker lite.



Jag var ju självklart den första som flög i som ni ser på mitt hår. Därför är jag typ nästan helt ute ur bild.


Gustaf & Tony på någon resturang


Nästan hemma igen...

Kommentarer
Postat av: Cissi

Nu är vinnaren av dagens blogg utsedd, in och kolla om det blev du! :)

2010-10-22 @ 22:02:20
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har igång massa tävlingar nu

& det kommer in nya titt som tätt.



Var gärna med och tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag så hemskt mycket om ursäkt..

Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-10-22 @ 22:05:22
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0