Alanya 08 - time of my life!

Sitter och tänker på Alanya, inte när jag var där senast - utan när jag var där med Emmy ♥


hahah skönare snubbar får man leta efter!

Sista kvällen i alanya! Efes haha...

Mr. bazooka eller mr. k*k blev han av ngn anledning kallad. I had NOTHING to do with that!

Emmy & Jonnie var lite taggade!

Jag och Marione jobbade i Baren sista kvällen, haha! Gratis Gurka :o och saltade morötter.

 Marione & rasmus (?)

Jag & Bög. (på riktigt alltså)

Uppmärksamma att detta var år 2008.
Länge sedan, och jag hade typ precis fyllt 15 tror jag.
Det är OK att vara oansvarig och töntig då när man är utomlands!

Anyway, i miss IT. Själva Alanya tillsammans med Emmy !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0