Blev ingen piercing föresten...


För jag är ett PUCKO som inte fattade att man måste vara 18 i Sverige för att kunna pierca sig utan förälder.
- Jag tänkte ju inte så långt eftersom Hannah gjorde det i åttan så....
Hela historian är ganska irriterande också.

Jag och Hannah började dagen vid 11.00 typ.
- Det första vi gör är att springa iväg till hennes papi så han kan bedöva mig.
Jag blir bedövad i naveln, och vi börjar våran trip till mariatorget där piercingstudion ska ligga.

Men tror ni vi hittar studion?!
- Nej det tar tusen år innan vi hittar något som liknar studion. När vi väl hittar det så vill han ha leg, och jag tänkte ju inte längre än att jag måste ha bevis på att jag är över 16 eller någon NORMAL ålder för något så simpelt som piercingar. Problemet, passet låg hemma hos Hannah.

Vi åker tillbaka till karlaplan, hem till Hannah, och sen tillbaka IGEN till Mariatorget. Vi springer ner hela vägen till studion, han kollar på det och säger "men du är ju inte 18". Efter många om och men slutade det med att jag gick ut där ifrån och sa "det här stället kan suga min".

Vad tycker ni om att det är 18 på piercingar i Sverige?


Min förra som blev misslyckad, ni ser ju att det är för lite skinn emellan.
Nu kommer jag få göra det i Stenungsund med mamma UTAN bedövning och genom en ärrbildning kommer det göra ont...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0