Where do you go when you'r lonley?

I will follow you.


Anyway!
Hej på er. Jag hoppas att ni liksom jag inte suttit framför datorn idag? :)
Herreguud vilket väder det är! Jag borde ju sitta och skutta upp och ner av glädje. Men tyvärr har jag haft det ganska tråkigt idag :) Det är en sak med mig som är konstig. På vintern är jag tråkig tyst och lugn. Vill inte festa, inte springa på stan, inte fika och inte äta på resturang och allt som hör till kategorin "kul".
på sommaren blir jag helt över aktiv och vill göra allt på en gång!


Men men.
Vad skall man göra med en solig eftermiddag som denna?


Har duschat av mig sol oljan och skall väl snart börja ta tag i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0