viilken dag.


Testade att fylla i mina läppar med massa botox, för jag vill vara som kissie :)
- näääääääääääääääääääääää skoja höhö.. leker med camen för jag har så tråkigt. Ni vet den där när man sticker upp tungan så det ser ut som läpparna är större. Fast dom är ju som dom är utan att jag gör till mig med
-.-

Annars då?
Denna dagen blev bra tillsut :) Efter att ha lagt in ett klagomåls inlägg om hur surt livet är så gick jag på en promenad ner till höviksnäs för att ha något att göra.
Det slutade med att jag och labben käkade en pizza som kostade 120 kronor. ALDRIG pizza igen. Man blir bara fet och den var fitt dyr (ursäkta uttrycket) BAJS för dedär. 

Sen tog vi en promenad ner till Loka och tillbaka.. chillade lite och nu är jag här :) 

 
Just me i sängen just nu... väntar på min kille som är i duschen just nu.
Och när han kommer tillbaka ska vi se på sagan om ringen! woohooo...
om det ändå vore så väl. Jag ligger här själv och väntar på ingenting och skall snart se på sagan om ringen - SJÄLV. Hade det varit sant överst dock så hade ni sett världens gladaste tjej och denna bloggen skulle skina starkare än solen gjorde idag.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0