ursäkta!

Sorry för den dåliga uppdateringen idag, men det är ju så när praktiken/skolan börjar igen och vädret är lysande fint där ute!
Jobbet gick fort för det var så mycket att göra, jag hoppas det är lika mycket imorgon!
Det gick så fort att jag missade bussen :) Jag tänkte att antingen väntar jag på bussen i en timma, eller så går jag till Tjörn på en timma. Det blev till att gå!
- Det var helt underbart. Solen som verkligen brännde i ansiktet, och tankarna och minnena som flödade i skallen. Jag tog en sväng över Almö campingen också för att ta en omväg så jag skulle pricka när älskling slutar sitt jobb så vi kunde åka tillsammans hem till honom. Almö campingen väckte riktigt många minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0