Tjoohooo.

Nu tycker alla att jag har sovit i hundra jävla år... Men jag vaknade till och med en timma tidigare mot vad jag hade tänkt att göra.
Om jag hade vaknat vid 15.00 så hade jag sovit i sju timmar iallafall. Och det mååååste man för att klara av något här i livet.

Nu ligger jag här och undrar vad i helsike jag ska göra!
- Upp och äta? ligga kvar?
Labben har min datasladd hemma hos honom... Och NEJ jag har inte varit klantnig och glömt den. Jag ville bara inte väcka dushi.

Jag måååste jag upprepar - MÅSTE, sola solarium nuu... herregyyyd allting håller på att gå åt helskåtta.
Jag menar, jag har inte varit speciellt blek efter teneriffa resan - men nu när jag är trött hela tiden pga mitt låga blodvärde så blir man ju blekare i facet... Jag käkar iallafall järntabletter mot det, så snart är jag back on track again - men jag måste fan i mej sola snart.

Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0