tjabba tjena hallå!

Jaja.
Trevlig kväll med tjejorna igår :) Emmy sov hos sin man, och jag sov hemma hos nathalie tillsammans med Rebecka.

Under dagen idag har vi cruusat ner i stan och käkat lite pasta :D Eller, dom andra tog nachos typ...
Sedan cruuusade vi vidare runt runt runt, sen chillade vi hemma hos Nathalie tills vi åkte hem. Nathalie och Hennes man är hos hennes föräldrar och käkar. Jag och Emmy är hemma hos mig nu och ska snart äta grillat med min family eller vad man skall kalla det :)

Sedan skall vi ta mopeden hem till Emmy, sedan skall vi bli upphämtade av Nathalie och hennes man till Visby igen och göra om kvällen tror jag !


Labben hade tydligen kul igår :) Var så glad för hans skull.
Lät jätte trött på telefonen idag, aaw ♥

hej meddi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0