Tagit ur min piercing.

Godmorgon lovers!
- haft en bra valborg? :) Själv har jag varit en jäkla ko. Jag vill inte ens prata om det, för högtider är överskattat.

Jag har för övrigt tagit ur min piercing i naveln. Jag gjorde det igår, för jag svär vid gud att huden som man trycker igenom hade blivit svart. nej men inte riktigt, men det kändes som det skulle dö typ... jag tog ur piercingen och sedan började jag gråta. Det ser ju så äckligt och tomt ut!
Labben mobbade mig för att han tyckte min navel var missbildad. Inte för hålet efter piercingen, utan för att jag har en ganska djup navel -.-

såhär -.- <-- såg jag ut igår btw. dagens facelook.

Labben däremot, dimmigt där?

Det finns två sätt att uppleva hemmafest/studentfester på.
- En väg kallas nykteristens syn...
- Den andre kallas, i dimmigheten.
Jag skulle nog vilja säga att dehär med alkohol är jävligt överskattat, men nykterhet likaså.
- Jag struntar i hur detta låter, men hur kul är det egentligen att helt seriöst vara den enda nyktra bland massa folk som inte vet om det är en eller två jag som står framför dom?

Se det såhär:
- När alla är fulla, så uppfattar ingen ÄRLIGHETEN som uppkommer av alkoholen. Om någon säger " OH JÄVLAR VILKEN STOR LILLTÅ DU HAR" så är det något som går in i ena örat och ut genom andra om båda är påverkade.

- När alla är fulla utom en person, i detta fallet jag - så får man höra sanningarna swicha förbi heela tiden. Det kommer som flodvågen. Först kommer två uppvärmningar och sedan den riktiga smällen.
Liksom, nu tänker alla " ååå torris, om de var så jäävla jobbigt o tråkigt så varför drack du inte buhuhu"
- För att jag för det första går på smärtstillande, och för att Labben inte vill det. Nu tänker alla "ååå vilken jkävla toffel, gör bara som haan säger heela tiden buhuhu"
- Men helt ärligt? om det var något normalt han bad mig att inte göra som tex. blogga? då hade det varit töntigt om jag gjorde som han sa (det är ju det bästa jag vet liksom.. att skriva), men när det handlar om en sådan självklar sak som att han inte vill att jag skall dricka, SÄRSKILT när jag tagit starka tabletter under dagen - så gör jag utan tvekan som han säger.
- Men det hindrar ju inte att ni undrar varför jag inte stack där ifrån om det är så jobbigt att vara nykter bland massa packade människor... Jag funderade lite också på det. Min bitterhet över alla "sannignar" som swischa förbi gjorde det bara surt för alla andra, och mitt psyke slutade i katastrof innan jag skulle hem sedan.
Men det enda jag ville igår, var att vara med Labben... även om han kanske inte brydde sig särskilt mycket, vad vet jag? - så ville jag inte vara någon annan stans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0