Svårt att sova.

Har just haft ett låångt samtal med Papi papi :) Det var väldigt länge sedan så vi pratade väldigt länge med varandra.
Kul att äntligen få prata med någon som jag vet alltid stöttar míg!
Vi bestämde att jag skulle söka sommarjobb NU. haha... kanske är dags?! Eeh, jo... Kommer vara jävligt svårt nu när det är så här sent - men det är ju aldrig en nackdel att skicka in en ansökan ändå.
Frågan är bara HUR.... Jag har aldrig sökt in en ansökan. Jag har bara fått jobbet sådär på rak arm.
Jag saknar baby något otroligt... det känns som vi varit ifrån varandra i hundra år, men det är bara i en dag -.- Jag saknar uppenbarligen honom mer än han saknar mig också - och finns det någon mer irriterande känsla??
Ikväll har varit en sådan kväll när jag verkligen stört mig på att jag inte kan ha en vanlig jävla myskväll/natt med Labben. Ni som följer/känner mig vet också varför. Eller iallafall vad jag pratar om.
Därför tänker jag imorgon ta ett riktigt ordentligt prat med mamma om lägenhet (som jag visserligen bara har på helgerna och vissa veckodagar, då jag verkligen gillar att bo hemma också - men jag känner mig inte  bra när det är såhär) och sedan även prata med pappa.
Jag vill inte ha det såhär mer.
- Nej jag tänker inte bo inne i stan. Utan här på Tjörn eller i stenungsund.
Jag är trött på att spekulera och drömma. Jag måste få det gjort nu.
Det handlar inte bara om att jag inte får sova med Labben här (för jag vet att ni tänker att jag är dum som vill delvis flytta hemifrån bara för att jag har en pojkvän) utan även att har jag den regeln på mig, så känns det faktiskt inte bra. Och det kommer aldrig ändras.
Så vet ni vad jag skall göra nu?
- Checka blocket.
see yah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0