Sträckning...

Som om allt inte redan gått dåligt för mig idag så har jag, på något konstigt, omärkbart vis sträckt hela min ena halva av ryggen -.- Det är jätte skumt, för jag har inte märkt när det hände och det som gör ont blir bara värre. Allt knastrar i kroppen när jag rör mig och det gör inte ont om man trycker på det. Bara när jag hostar, jäspar, spänner mig och (antagligen) skrattar (eftersom jag inte skrattat ett skit på hela eftermiddagen), känner bara att det är dom mest nödvändiga musklerna jag har i ryggen... Typiskt, jag som knappt har några muskler (hehe) ska gå och sträcka de få jag har. Good work. me go girl hihi. not.
Så vi får se hur mycket sömn jag får inatt.
Har smörjt in det med voltaren (mamma fick göra det eftersom jag inte når till de största stället) och tagit en tablett jag aldrig fick se namnet på , men jag tyckte det såg ut som en voltaren det med.
Nu ska jag försöka sova.
Har iallafall fått självömka mig lite till ingen alls. Det är så jag gör när ingen annan ger mig respons.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0