Skärt mig in my finger.

Jag har spenderat halva förmiddagen med att försöka slå in tre paket -.- Det var inte sådär överdrivet enkelt!! Men jag gillar att exprementera med paket som man ska slå in. Bara det att det är extra press på en när det är en 10 årig kille som ska ha det. Då är man så pass gammal att man kan se när någon har lagt lite tid och omsorg på paketen - i remeber.

För övrigt så är jag aldrig hungrig här på jobbet... Men jag måste ju äta som småning om iallafall. Problemet är bara att om jag äter nu så kommer mina shorts sprängas :)

Lite kyligt idag eller hur?
- Jag har blivit så dum av mig. Jag har ju alltid min korta jeans jacka på mig. Men idag tänkte jag att jag skulle ha på mig min vanliga jacka över till bussen bara för det är kallt. Men nej nej... Då förstörs "allt". Så nu går jag helt enkelt runt och fryser istället... Varför varför varför är jag tjej??

Skall även gå till frisör salongen här brevid snart och beställa klipptid. Tänkte blondera hela skiten och slinga det rosa.

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0