Robin hood.

Robin hood var goood :d hihi nej men nu skall jag inte vara sån -.-

Filmen var ritkigt bra :) Många fina hästar och han som spelar Robin Hood är väldigt... manlig :D nej, men han är en bra skådespelare. Kommer inte ihåg vad han heter nu, men ni vet vem jag pratar om. Han som är med i "gamer" eller vad den heter och ett antal andra filmer också.

Det som var lite roligt med just denna Robin Hood versionen var att den här versionen slutade när de andra versionerna började. Alltså hur Robin Hood blev som han blev :) Retarded.

Just nu bakar jag chokladbollar :D Jag vet att Labben, han som hör av sig mycket alltså, skulle säga att jag är mig lik :D Gillar goodis.
Och när jag säger "är mig lik" så menar jag att han skulle säga "på gränsen till överfet" , hur man nu kan vara det :D antingen är man ju på gränsen till mullig eller så är man helt enkelt överfet!!!
Men jag är smal ja :D hahah...

Sadistisk våldtäcktsman on TV - must see ... hej messi


Ombytta roller


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0