RAIN.

Oh shit vad vädret bestämde sig för att regna efter mitt senaste inlägg då!
- Det började på allvar när jag hade hoppat av bussen från mitt jobb i myggenäs korsväg och skulle vandra vidare till Läääbouws praktikplats Almö livs - och det fortfarande var soligt och jag tänkte att jag och han kanske skulle passa på att GÅ tillbaka istället för att ta bussen -.-
- När jag och Lab vandrar UT från affären så piskar regnet i backen och det var inte mycket att göra än att fälla upp hans paraply... Och man vet hur det går när man delar paraply med Labben.. Han använder det nämligen som ett litet oskyldigt vapen. Bankar den i huvudet på en lite då och då, sen när man säger åt honom så kollar han "Frågande" på en och spelar oskyldig :) Så söt så...

Idag har vi varit iväg och fiskat igen.
Eller jag kollade på som vanligt... Men det har jag ingenting alls emot.
Dock så var det ju inte världens vackraste väder i dag så det blev lite kallt. Särskilt då jag tog TVÅ Fotbad också av misstag :) Sooo typical meeeeee. stavas det så? med så många ee alltså? hö hö.

Jag kom nästan precis hem för tjugo minuter sedan. Gick hem med mitt "para"-ply i regnet och hade så jävla ont i magen. Tänk er att vandra i en halvtimma och ha så ont i magen att ni mår illa?
Men det är åtgärdat nu med lite painkillers och en waarm säng :)
Så jag skall nog ta och "krypa till kojs" (finns det för övrigt ett mer irriterande citat än det?)
God natt mamas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0