Nytt pass med japanögat

Asså jag har kommit på att jag ser ut som en japan på ögonen för de mesta -.- Folk skulle verkligen gå på om jag ljög ihop en historia om att min morfar var japan eller något .... Fast egentligen är han ju Italiensk... Konstigt dedär. Nej men jag är SVENSK. aboooooooooooooo..... den pinsama tystnaden igen.
Anledningen till att jag kom att tänka på detta är för att jag har fått mitt pass :) The new one. MINA ÖGON ÄR JAPANEEEEESE. Och det fula är att jag ser exakt ut som på de passet för 5 år sedan -.- bara ögonbrynen som har en annan form typ.

Anyway - just nu är Labben och klipper sig sedan skall jag nog börja gå ner mot höviksnäs :) Det är synd att vädret är som det är just nu. Skall nog gå in på någon sida där man kan se om det spricker upp senare för det skulle varit väldigt kul om det gjorde det :) mycket mysigare att vara ute då.

HEJDÅ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0