Muuuuwwwllleeet..... -.-

- God dag förresten -.- Glömde ju att säga det mitt i allt :)

igår var en soft dag. Det var mulet, men det var ändå tryckande varmt och fuktigt i luften :) Jag trodde det skulle börja åska, men det gjorde det inte.
Vi cyklade till almölivs och handlade lite och sedan tillbaka. Sedan kollade vi på The omen (nya versionen). Den var bra, men jag trodde ärligt talat den skulle få mig att skrika lite mer :)

Inatt har jag sovit med öppet fönster för första gången :) Jag älskar det.
Det har varit ljumet hela natten, och varje gång man andas in så är det fräsh luft och jag sover alltid mycket bättre då.

Vad händish idag då?
- själv - inte mycket... Labben jobbar idag, men vi vet inte hur länge.

Poss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0